REDCLAW- IRRESPONSABILITY

 Sikap sesetengah manusia yang tamak dan tidak bertanggungjawab dan suka mengambil kesempatan dalam kesempitan dan sikap berpura-pura mengakibatkan kerugian kepada orang lain. Inilah apa yang berlaku sehari-hari dan inilah yang berlaku kepada kami dimana KUCING KEPALA HITAM, yang bijak mengatur cara mencuri daripada kami. Walaubagaimanapun, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ketanah juga, kucing kepala hitam telah dikenalpasti bersama rakan subahatnnya.

 Tersusun indah beribu- ribu pokok pasti akan memanaskan mata sesiapa sahaja yang memandangnya,apatah lagi apabila mengetahui nilaian usahanya apabila ditanam dan dijaga untuk nilai hasilnya kemudian. Topeng manusia ini berbagai-bagai,ada yang bertopeng alim,bertopeng baik hati,sopan santun,peramah tetapi niat disebalik topeng ciptaan itu tiada siapa yang tahu. Jika dijangka oleh si kucing hitam yang perkara ini mudah, ianya tidaklah semudah yang disangkakan. akibatnya akan mengakibatkan ramai yang akan memusuhimu.
Untuk makluman, pihak REDCLAW TIDAK PERNAH MELANTIK MANA-MANA INDIVIDU SEBAGAI AGEN UNTUK MENJUAL POKOK KARAS KEPADA MANA-MANA PIHAK. Sekiranya ada pihak yang mengaku menjadi agen pihak REDCLAW sila laporkan kepada mana-mana balai polis terdekat atau sila hubungi pejabat urusan syarikat ditalian 03- 6148 9411 atau 019-6966985/012-3748279. Untuk PENCURI era baru ini, kami tahu anda sedang membaca apa yang ditulis diposting ini, dan kepada orang ramai sila berurusan terus dengan kami dan jangan mudah terpedaya dengan tawaran berjuta yang langsung tidak masuk akal. Sila rujuk kepada yang lebih tahu. Terima -kasih.

This entry was posted in